Måndagsångest!

Helgen har gått och nu sitter man här med ångest över att man typ inte pluggat ett skvatt! Åker upp til Halmstad imorgon och hem hit igen på onsdag. Ska börja på marknadsföringsuppgiften imorgon, har deadline på fredag så det börjar bli lite krisigt!

Idag är det exakt tre veckor till min första tenta på Högskolan i Halmstad och tanken skrämmer mig! Är inte alls redo för att skriva nån jävla tenta! Sen som kakan på moset har jag ytterligare en tenta fyra dagar senare och den är fan snäppet värre än den andra. Marknadsföringen är rolig och intressant och påminner lite om mina mkv-studier, men affärsredovisningen är hemsk! Uttråkande och förvirrande!

Nu måste jag sätta mig med vårt praktikfall Alba AB och titta på bokslut och andra kontouppgifter, jippie!

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

Det klarar du :)

2009-10-05 @ 16:03:00
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0