Man ska inte vara dum!

Beställde nyss två böcker för 764 kr, hur underbart är inte det?! Men Lycknis har just ju ett erbjudande om att när man handlar för 100 kr får man en bok på köpet, för 200 två böcker osv. Som mest kunde man få sex böcker på köpet och ja man är väl inte dum, jag valde alla! Då känns det liksom som jag betalat cirka 100 kr stycket och själen blev genast lite gladare, haha! Sen vad det är för böcker bryr jag mig inte riktigt om, haha! Där var nog i alla fall en barnbok med, den kan ju bli en julklapp.. Men böcker är dyrt, så när man helt plötsligt får fler böcker när man handlar är det ju toppen!


Kommentarer
Postat av: din pussgurka

hoppas inte det är min julklapp, för ingen av de böckerna lät så kul :p

2009-10-25 @ 14:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0