Hösttrötthet!

Solen sker när jag vaknade, nu är det molnigt och regnit ute. Inte fan är det rättvist! Ska nog ta och gå till solariet sen om några timmar, känner mig blek och tråkig. Dags att göra något åt det!

Ska ta tag i mig nu tänkte jag, får väl sätta mig med böckerna och göra några uppgifter, men när motivationen ligger på minus är det fan inte det lättaste att göra. Det är snart helg och då kommer jag ner till Skåne och hoppas på att jag får lite positiv energi. Dessutom kommer jag hem helgen efter det igen :) Toppen!

Måste ha tag i en frisör med, tror att det skulle göra mycket med min lilla deppighet som jag hamnat i :P

Kommentarer
Postat av: Kissdockan

Känner precis samma deppighet och höstsvacka faktiskt! :(



Är dock glad att jag har vänner som dig som ger energi i sådana här tider! <3

2009-10-27 @ 21:34:51
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0