Homoäktenskap!

Gud va jag blev glad när jag gick in på Aftonbladets sida på nätet och läste att homosexuella par får lov att gifta sig i kyrkan!

Det var väl ändå på tiden!

Blir dock en aning förbannad när jag läser olika kommentarer som gjorts till artikeln. Att det är omänskligt och dumt att vara homosexuell, att det står i Bibeln att det ska vara en kvinna och en man, en som jag tyckte var lite komisk var dock "ska dom ha pride fester i kyrkan nu också då?? för det är väll nästa steg,för homosen kan väll inte va nöjda med detta dom måste ju ha mer!!"

Vad är det för fel på folk idag? Bara för att man är kär i en person som har samma kön som man själv råkar ha är man fan inte sämre värd eller ska ha mindre förutsättningar i livet än om det är en man och en kvinna som har ett förhållande. Nä tvi på dem som har såna åsikter!

Kommentarer
Postat av: din pussgurka

jag är faktiskt man :@

2009-10-22 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0