Fredagsmys!

Idag är det återigen fredag och alltså två veckor till min tenta i affärsredovisning. Jippie! Pratade dock med en ekonomstudent på lunchen i onsdags och han sa att han inte klarade tentan den första gången och sen när man läser den andra kursen (ekonomistyrning) så försåtr man det bättre, kändes riktigt skönt att höra. Jag har smått panik över att knappt klara IG gränsen, hahah!

Ska snart fixa lite lunch tror jag, sen ska jag sätta mig med vårt praktikfall och försöka lösa så myclket jag kan, sen ska jag nog läsa lite på marknadsföringen. Hoppas att det blir roligare nu när jag har sammanfattningen på svenska, haha!

Nej back to business! Förresten så blev det ingen klippnings igår, hon var tvungen att avboka. Så får hoppas på nästa vecka istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0