En helt ny vecka!

Igår var det en helt lugn dag, gjorde inte för mycket vill jag lova. Fixade lite på rummet, pluggade, fixade resterna från lördagens kalas och lämnade en grej i stan :P Otur att "sambon" var hemma just då, haha! 

Nu ska jag ta och packa ihop lite av mina saker och planera för dagen, åker upp till Halmstad idag, men kommer igen på torsdag. Det blir ytterligare en långhelg och det som står på schemat denna gången är: torsdag färghandling + tillhörande saker som spackel, penslar, färgtråg osv. sen spackla och förbereda renoveringen av Theuers vardagsrum, sen på fredag blir det Idol och matlagning inne i stan. På lördag blir det spackling och målning, samt IKEA, på söndag blir det målning och ihopsättning av möbler. Sen ska jag helst hinna med en massa pluggning med, haha! Jag undrar hur det ska gå till..

Grattis på födelsedagen du! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack :)

2009-10-12 @ 14:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0