Nattliga bekymmer!

Har sovit riktigt, riktigt uselt i natt. Har haft huvudvärk och mensvärk om vart annat, så med facit i hand är det nog bra att jag tog en ipren och hoppade ner i sängen igen klockan sju imorse och sov bort det värsta. Nu känner jag mig bara lite sleten, men det fixar vi snart med lite grötfrukost, apelsin och te.

Idag bär det av mot Göteborg med Jennsan. Gud vad jag har längtat efter detta. Det ska bli lite shopping, julklappsshopping och julklappsspaning. Ska och till Liseberg för Jul på Liseberg.


Har inte direkt orkat skriva något den sista tiden, så tänkte fylla ut lite. I fredags var vi ute och åt och tittade på 2012 - se den! Riktigt bra, sjukt häftiga och starka effekter! Hoppade till ett x antal gånger i biostolen, haha! I lördags jobbade jag först nere i Lund med att dela ut flyers, sen var jag på kalas hos farmor som fyllde år i tisdag! Grattis älskade du! Jobbet tog slut på hela kroppen och hela mitt sinne, mådde riktigt dåligt, hah! Hade hemska skoskav på lilltårna och var slut i ryggen och huvudet. Söndagen fick bli vilodag a la bibeln. Låg i soffan, åt chocklad och tittade på Coco Chanel filmen, mysigt som tusan. Snodde dessutom till mig Marcus täcke, haha!

Nu har ni fått lite uppdatering och koll på läget. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0