Fredagen den 13e

Förr var jag väldigt mycket emot den här dagen, allt gick bokstavligt talat emot mig. Så idag hoppas jag verkligen på att det ska ha ändrats, har nämligen massa planer för dagen trots allt. Ska ta bussen in till Landskrona om ca en halv timme och luncha med Hannis, sen ska jag till bibblan och fixa lite där. Hem duscha och fixa till mig, sen blir jag nog hämtad skulle jag tro, sen så blir det Jensens i Malmö och sen bio. En riktigt dejt kan man väl säga, eller ja, en offentlig riktig dejt haha!

Så håll tummarna för att allt detta kommer att ske :P


Kommentarer
Postat av: Kissdockan

Det kommer säkert gå toppen! <3

2009-11-13 @ 12:22:37
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0