Dålig bloggning!

Har inte bloggat på hur länge som helst känns det som, men å andra sidan har jag knappt suttit vid datorn sen jag kom hem i onsdags. Tog tågte direkt till Landskrona och sen bussen till Louise, sen blev det "Landskronas enda Spotify-DJ" på Inferno, taxiHäljarp hämtade och det var underbart att få krypa ner i sin säng igen. Torsdagen bestod av biobesök av filmen This is it som jag verkligen tycker att folk ska se, oavsett alla diskussionerna kring om det är Michael som sjunger och uppträder eller ej. Den kändes på något vis verklig.

Fredagen bestod av en shoppingtur på Väla med mamma. Skulle leta efter en klänning till henne, vilket jag också lyckades med, haha! Sen blev det hem till Maja och Freddie för att umgås med Maja och Malin. Igår blev det först umgåsande med hemlige Arne som min mamma sa och sen till Jennie för matlagning, därefter tillfixning och lite hundmys hos Malin och Daniel. Blev helt kär i Malins hund Isak. Han ser precis ut som ett sådant gosedjur med bönor, haha! En sån vill jag ha!

Idag blir det först Nova med pojkarna, sen kommer farmor hit och äter middag och därefter blir det tåget till Halmstad, börjar ny kurs imorgonbitti. Full rulle idag med alltså!

Kommentarer
Postat av: grahl

umgåsande var ett ganska udda, men trevligt, ord

2009-11-01 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0