Vilken kväll!

Fy sören vad roligt jag hade det igår! Hoppade in i duschen vid åtta och nio var vi på förfesten, där M firades :) Alltså var det nästan rekord på att bli klar, haha!

Vid halv tolv, tolv gick vi ner i stan. Min kära mor och Mia var också ute på stan så vi satte oss hos dem på Akropolis med en Martin special i handen, drack upp och gick vidare, haha! Så höll vi på hela kvällen, var inte på samma ställe mer än 15 min ungefär, men det är det charmiga med Landskrona. Träffade Louise och Stoffe på Inferno och min älskade Kajsa och Sandro på Tycho. Kvällens överraskning var utan tvekan när en underbar person kom gående mot mig - Pontus. Gud va glad jag blev av att se honom, vet inte hur många gånger jag kramade honom, haha!

Väl inne på Tages dansade jag, Jennifer och Josse hela tiden, haha! Jennifer räddade mig ur en o en annan situation på dansgolvet....

Har inte sovit många timmar i natt asså, men det var det verkligen värt! Nu ska jag till Göranssons och äta mat, gratis är gott heter det ju..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

HAHAHAHAHAHA!!!

2009-05-31 @ 08:53:15
URL: http://adawi.blogg.se/
Postat av: Jennifer SÅKLART!

hahaha gud, ja den kvällen var allt rolig. Du hade lite tufft med brillan och sen han fjollan !;)

2009-05-31 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0