Maj - årets stressmånad

Rubriken säger ganska mycket om varför jag inte riiiktigt har tid att blogga. Har sjukt mycket att göra denna månaden, ska avsluta tre kurser, med det innebär det en individuell juridisk uppgift, två olika presentationer, en omtenta, en B-uppsats, ett reflektionspapper och ett grupparbete. Tjoho! Ja just det sen kommer jag också att jobba från den 20e fram till den 12e juni.

Så på eftermiddagen/kvällen den 12e juni kommer jag att slå klackarna i taket och fira för att jag får sommarlov i en månad :) 
 
Nu ska jag städa undan lite och sen ja, kan ni gissa? Plugga!

Puss!

Kommentarer
Postat av: grahl

usch, håller med. maj är fan inte rolig när det gäller allt som ska göras.

2009-05-08 @ 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0