En sak är över..

Nu är jag helt klar med mitt jävla reflektionspapper. Dock kom en sak tillbaka, har en komplettering som jag måste göra med den tjejen som jag skrev hemtenta med förra månaden. Suck!

Ska till Hbg idag, går i skolan 15-17, en jävla dum tid. Sen så hämtar pappa mig på Söderpunkten och kvällen kommer väl bestå utav plugg till uppsatsen.

På onsdag börjar jag jobba, är lite smånervös faktiskt. Det kommer säkert gå bra... Haha!

Längtar till nästa vecka, då blir jag nämligen Landskronabo, tjoho! Får till och med ett husdjur, för första gången på flera år, haha! Sen jobbar jag mån, tis, tors och fre. Riktigt nice att kunna cykla till jobb då! Jennie har redan bokat in jordgubbsfika på balkongen! :P

Nu ska jag ner och spinna lite, sen dusch. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0