Alanya - 17 juni

Igår fattade jag ett väldigt snabbt beslut, eller ja det gjorde Jennie med. Vi satt nämligen och pratade om att åka utomlands i sommar, så skrev Jennie att Turkiet hade varit kul och vips, ca tre timmar senare hade vi bokat hotellrum och hela paketet. Så nu åker vi den 17 juni klockan 07.35 från Kastrup, haha!

Som Jennie skrev på sin blogg - vi förtjänar detta. Denna terminen har varit rent ut sagt förjävlig, men snart är den slut och jag ska vila ut mig i kalkonlandet med turkiska bad, goa drinkar och massa sooool!

Och kommer jag inte hem den 24 juni är det för att Jennie sålt mig för ett antal kameler eller åsnor...



"Vi kanske kan leta upp min farfar?"

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

HAHAHAHAHA för jävla bra detta! SNART!

2009-05-15 @ 12:27:31
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0