Jobbhelg

Både igår och idag har jag jobbar för Sydsvenskan. Har stått utanför Nova och delat ut tidningar. Ett jävligt enkelt jobb och ganska bra betalt ändå, så jag är nöjd. Fick en bra summa till Göteborg, haha! Idag regnade det dock och blåste som fan, haha! Man fick ställa sig så att blåsten inte tog tag i skylten man hade på ryggen för då hade man väl flygit iväg :P

Igårkväll åkte jag in till Lotta för att kolla på Melodifestivalen. Vi var nog nio stycken där om jag inte minns fel, det blev pizza och massa prat. Dock inte så mycket prat för min del, för jag har nästan tappat rösten, hahaha! Så jag satt där med mitt honungs och citronsvatten och försökte få rösten tillbaka, men det gick inte så bra. Vid halv elva låg jag och sov i sängen.

Ska bara ta det lugnt idag, kanske ta ett bubbelbad som får massera musklerna lite, ska också läsa lite i en skolbok. Ska upp tidigt imorgon så får gå o lägga mig tidigt :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0