Hej och välkommen mars!

Som de flesta redan vet så börjar min "diet" idag. Det är 91 dagar till juni och mirakel ska ske, hahah! Nej men skämt o sido, jag ska i alla fall plocka bort alla snabba kolhydrater och ersätta de med långsamma, med andra ord lite GI-diet. Tror att det kommer bli rätt så enkelt eftersom jag inte är särkillt förtjust i potatis och har vant mig av morgonmackorna och tillsatt de med ägg. Kommer ge lite hintar om hur det går lite då o då, annars får ni fråga, haha! Så lycka till Therese!


Kommentarer
Postat av: Brodden

Good luck. Btw, du hade passat i Hollywood bland alla andra GI-människor :D haha

2009-03-01 @ 11:42:20
Postat av: Kissdockan

Lycka till baby :D !

2009-03-01 @ 14:11:30
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0