Bio mitt i veckan

Måste ju skriva om filmen som jag och Hannis var och såg på igår. Vi såg Stieg Larssons film Män som hatar kvinnor inne i Landskrona, och vet ni? Det var kö in till biografen, hahaha! Jag fick en chock när Hanna hade ställt sig i kö :P

Filmen var i alla fall ruggigt bra! Den innehöll allt som man vill ha i en film, såsom ilska, hat, kärlek, sorg, lycka osv. Sen att skådespelarna var duktiga var bara pricken över i. Nej den måste ni verkligen sen, oavsett om ni läst boken eller inte. Den är lång, två och en halv timme, men det går fort, det lovar jag. Där händer något hela tiden. Ska nog låna pappas bok och läsa den, så jag kan jämföra, har nämligen hört att de följer boken räääätt så bra och väldigt noggrant!


Efter filmen körde vi bort om McDonald's och sen hem till Hanna för att kolla på Grey's sen körde jag hem :)

"Det är bra att hälsa på mig ofta, då får du öva på att fickparkera" hahah öva behöver jag, men det går bättre och bättre ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0