Student 2009 är över

Igår firades studenterna som gick ut i Landskrona. Regnet vräkte ner, men jag stod där med mitt lilla paraply och skakade av kyla, haha! Efter bilkortegen blev det idrottssalen i Tuppaskolan, där Kajsa firades. Grattis igen snäckan! Fick mycket god mat och god tårta. Kajsas humör var, såklart, på topp. Ja kanske lite väl på topp, hahah! Kan ibland höra den där jävla visselpipan...

Efter massa mat och maaaassa dricka, gick vi ner i stan, drog inom Josses studentfestmed Jennie. Mötte Hannis på toaletten, haha! Sen drog vi vidare, men när vi hörde vad priset på biljetten till tältet kostade och att Tages var slutsålt, samt magknip blev beslutet att dra hem.. Ringde efter en taxi, men det var såklart upptaget hela jävla tiden! Vi började gå och tänkte att vi kunde ringa på väg hem till Jennie. Det tutade upptaget hela biten bort till Jennies port! Och tror ni inte att himlen öppnade sig när vi hade kommit till Posten? När vi väl var hemma hos Jennie, såg vi typ nyduschade ut, hah! Det var bara att lägga kläderna på torkning och krypa ner.

Nu ska jag fixa mig lite, känner mig sjukt sleten och ska dessutom på 70-årsfest idag - Martin 20 år och Bengt 50 år.

PUSS!


Psst.. TURKIET PÅ ONSDAG!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

Ge mig onsdag! Nu är det fan nära!!!

2009-06-14 @ 09:56:40
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0