Måndag eller tisdag?

Jag känner mig helt yr, har ingen aning om vad det är för dag, eller datum för den delen.

Vaknade ca 127582 ggr i natt av att jag inte kunde andas, gick upp och letade efter nässprayen och somnade sedan om. Vaknade sen vid halv tio, genomsvettig och ja - stopp i näsan. Har kännt mig frösen och varm omvarannat hela dagen. Nu är även hela hjärnan slutkörd. Dumt nog eftersom jag måste göra klart uppgifterna till Medieanalysen.

Chansade innan idag och skickade ett mejl till en kvinna som hyr ut ett studentrum i H, sen skrev hon tillbaka att hon gärna vill visa mig rummet. Woho! Ska ringa henne imorgon och bestämma. Hoppas verkligen det blir av, det verkade helt underbart!

Så ni kan väl tycka lite synd om mig som fått världens förkylning, samt att jag får besök senare i veckan av den mindre underbara Tant Röd............

Kommentarer
Postat av: Brodden

Haha, awe. Jag sitter och tycker åtminstonde lite synd om dig ;) haha

2009-06-30 @ 21:42:18
URL: http://brodden.blogg.se/
Postat av: Kissdockan

Tycker synd om dig Tassen!

Men är glad för dig oxå, för det eventuella boendet som såg såå fint ut :D

2009-06-30 @ 23:27:26
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0