Helsingborg

Idag blev det en runda till Helsingborg, var först på stadsbiblioteket med Alex och hittade lite böcker till uppsatsen. Ska ju komplettera den och fixa lite till sen är den överstökad. Sen vid halv tolv mötte jag upp Jennie och vi tog bussen till Väla. Det blev en runda där, lite lunch på Graffiti, sallad dock, sen en runda till och sen blev det faktiskt IKEA.

Nu kommer vi till det roliga, eller jag kanske det konstiga, haha! Målet till Väla var att hitta studentpresent till Kajsa, efter en runda hade jag fortfarande inte hittat någon och jag o Jennie funderade ut på vad man kunde ge. I väntan på toaletten står jag o väntar på min tur, tjejen som var på toaletten blev klar och öppnade dörren. Vem tror ni står där? Jo, Kajsa! Hahah, världen är liten ;P

Hittade ett underbart fynd inne på Only idag, en kjol som jag sneglat på ett bra tag. Den köpte jag för hela 100 kr, woooho! Provade den när jag kom hem med den tilltänka bodyn och det blev riktigt fint! Sen köpte jag också mig ett par beiga shorts som blir perfekta nu i sommar!

Nu väntar jag på att mina pojkvänner ska komma, så vi kan titta på film.
Puss!

Ps. Imorgon blir det Liseberg så kommer att vara fullt upptagen med att leka barn, tjoho!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0