Gårdagens roadtrip

Var som sagt på Liseberg igår med Grahl, Brodden och Theuer. Körde hemifrån vid Häljarp, kom upp till Liseberg vid halv elva tiden, sen öppnade parken vid elva så det var perfekt.

Det var ganska mycket folk där ändå, massa norrmän. Såg till och med riktiga japanska turister med kameran runt halsen, enda saken var att de snackade norska, hahah!

Åkte massa karuseller som jag egentligen inte borde ha åkt (!) Det blev Höjdskräcken, Kanonen, Balder och HangHai. När vi var på väg upp för Höjdskräcken sa jag rakt ut "det var värre än vad jag kom ihåg" hahah, Brodden som redan hade panik hotade med att döda mig när vi kom ner igen medan Theuer sa att jag skulle hålla tyst. Theuer ändrade dock sin synounkt och kastade lovord över mig, hahah! "Tusen tack för att du tog med mig på detta" "Det var det bästa jag varit med om"

Andra turen i Flum-ride var mindre lyckad... Det kom en våg som sköljde över mig. För att ni ska få den rätta bilden av hur jag såg ut så var jag blöt från höfterna och ner till tårna. Jag fick tömma skorna på vatten när vi hoppade av, haha!

Nu ska jag läsa lite om Reklamombudsmannen, puss!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Så du körde hemifrån vid Häljarp? Jag trodde vi körde hemifrån vid 8 tiden ;D? HAHA

2009-06-07 @ 20:21:34
Postat av: Anonym

Måste vara något med lufttrycket, eller inbillning. Kan inte tänka mig ha sagt sånt till dig...

2009-06-07 @ 22:26:42
Postat av: grahlis

nja, Brodden. rent teoretiskt kan man skriva att vi körde hemifrån "vid Häljarp". inte för att jag tror att Tess menade just det, men ändå :P

2009-06-09 @ 18:57:26
Postat av: Brodden

Haha sch! Det behövde du ju inte säga :(

2009-06-09 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0