Gårdagens festligheter

Kvällen började med en god middag och mormor på besök här hemma, sen fick jag skjuts in till Sara. Efter lite spel hos Sara gick vi vidare till Cim. Att säga att där var mycket folk är att underdriva, hela lägenheten var full.

Sen gick vi vidare till stan, som också var full med folk. Det blev Tycho och Inferno.

Det roligaste under hela kvällen måste ha varit Louise, haha! Hennes skratt smittade av sig och tillslut stod jag, Jennie och Louise och asgarvade på Inferno. Desto mer jag berättade för hennes, desto mer skrattade hon. Underbart!

Nu ska jag titta klart på filmen, sen blir det lite städning o kanske pluggning. Ska på fest hos Majsan senare idag så måste hinna med vissa saker :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Låjs

Hahahaha!! XD

2009-06-29 @ 12:38:09
URL: http://flizan.blogg.se/
Postat av: Jennie Adawi

Jag vet, men det spelar ingen roll då jag tänkt göra ett dag för dag kollage :P

2009-06-30 @ 14:36:31
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0