Galna saker a la Turkie

Måste nog säga att Jennie var den klantiga den här resan. Vilket glädjer mig, eftersom jag brukar få den titeln.. Men denna gången har hon förtjänat den. För att ge några exempel kan jag ju rada upp lite:

- hon lyckades på fågelbajs på axeln när hon satt i poolen och pratade med mig, utan att märka det.
- hon satte sig i vattenmelon som fanns på en tallrik som hon själv ställt på sig säng efter att hon tagit på sig kvällens festblåsa.
- hon lyckades att spilla spagetti bolognese på samma klänning som ovan, bara två timmar efter händelsen med melonen.
- hon låg och läste och skulle sedan gå till poolen, men bikiniöverdelen hade gått sönder och fick snabbt ro åt sig sin klänning för att undvika en "olycka".
- hon brände sig på både rumpan och låren, trots att hon aldrig gjort det förut.

Där har ni hennes klantigaste moments på resan. Kul va? :) Hahah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa dig! Jag kanske var den klantigaste, men jag vet vad du var! Du var brännhet =D

2009-06-26 @ 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0