Sommarplaner

För någon vecka sedan frågade en god vöän mig om jag inte tänkte skriva upp mina sommarplaner, som jag  nu tydligen gjort innan, haha! Så här kommer det:

v.27 Lör: servera på bröllop

v.28
Mån: Ullared och titta på studentrum. Ons: deadline på uppgifter.
Tors, fre o lör: Karneval. Lör: fira Jennie som blir 21 år.

v.29
Ons: deadline för uppgift

v.30
Mån: börja jobba på Infocentret. Ons: deadline för uppgift. 
Lör: erotikparty och middag. Sön: Malin J fyller år. 

v.31
Ons: deadline för uppgift

v.32
Ons: deadline för uppgift. Lör: Madonna på Ullevi.

v.33
No plans

v.34
Tis: omtenta. Fre: slutar jobba.

v.35
Semester

v.36
Skolstart någonstans i vårt avlånga land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0