Påminnelse till mina små vänner

För att undvika någon komplikationer vill jag bara skriva atta jag inte skriver detta pga aggression eller något liknande utan bara för att påminna, haha!

Jag och ytterligare tre personer, bor i en villa, alltså är här många rum att befinna sig i. Vilket också betyder att min mobil för det mesta finns på mitt rum, likaså min dator med MSN. Datorn stängs dock av efter ett x antal minuter och det upptäcker jag inte förrän jag är utloggad. Mobilen är aldrig avstängd, dock har jag nästan alltid ljudlöst på mobilen, mest pga att jag aldrig tänker på att byta, eller ja är kanske för lat för det med, haha! Detta gör dock inte att jag är okontaktbar, nej för vi har faktiskt en hemtelefon. Det är en av de små sakerna som är fantastiskt med att fortfarande att bo hemma! Det är också ett nummer som finns på Eniro, haha!

Nej, men skämt o sido, vill liksom inte sitta och missa massa roligheter bara för att jag kanske inte svarar på MSN eller på ett sms. Ta det nu som jag vill att ni ska ta det och inte som om jag klagar på er, så att det inte blir en massa sura miner :P

Puss på er mina rara vänner!

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

Check :D Massa bra att du informerar om det för man tar ofta för givet att om man inte svarar via mobilen är man upptagen! :D

2009-07-02 @ 22:13:35
URL: http://adawi.blogg.se/
Postat av: Jennie Adawi

MEN det gäller ju även att du hör av dig till andra så andra får vara med på roligheter också ;) Bara en instickare!

2009-07-02 @ 22:14:53
URL: http://adawi.blogg.se/
Postat av: Theuer

Neeejdå, det är bara rolit när du inte svarar. Det är liksom "din" grej :P haha nattis :D

2009-07-02 @ 22:49:29
Postat av: Tess

Haha jo jag har förstått det :P Ja det klart, om det nu skulle hända något så.. Haha Theuer, dt händer bara "ibland" ;D

2009-07-03 @ 09:58:00
Postat av: Anonym

Japp, ingen annan av oss har ju hemtelefon så vi blir inte direkt jagade hela tiden :P Jag vet mkt som har hänt där jag inte blivit ringd, men thats life! :D

2009-07-03 @ 14:46:17
Postat av: Anonym

Och det var jag som glömde skriva namn! :D

2009-07-03 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0