Lördagens bröllop

Måste ju bara skriva om vad jag höll på med hela lördags kvällen. Jag serverade på ett bröllop, närmare bestämt Tilda och Calles bröllop (Majas storasyster). Kom dit vid tjugo i fyra och det blev hemgång lite efter två på natten, alltså en fullspäckad kväll. Hade hela tiden ett leende på läpparna, man kan ju inget annat än älska den släkten! Tilda var helt underbart fin, likaså de andra systrarna, men Tilda strålade! Fina tal, roliga "sketcher" i form av tillbaka lämning av nyklar och filmvisning, samt uppträdelse av en killkvartett. Efter att allt ätande var klart var det dags för dans och självklart baren, Jennie började sin nya karriär där, haha! Sen kom jag och hjälpte till lite.

Jag, som serveringspersonal, hade grymt kul, hoppas att alla andra också hade det.

Nu ska jag ta och fixa lite på rummet o sen ut o plugga lite, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0