Fullt ös medvetslös

Igår avslutade den första jobbeveckan, nu återstår det fyra stycken. Stack hem och sov efter jobb, sen kom Majsan och jag lagade mat till oss - wokröra med kyckling o nudlar. Blev hämtade vid halv nio tiden och stack in på förfest.

Sen drog vi alla vidare till The Tivoli. Fick springa ifatt trean, men som den atlet jag är var det ju inga problem.. Kön in till Tvoli är fan olidlig........... Hittade em mkt bra plats när vi väl kom in, man kunde spana på allt folk o höra vad man själv tänkte. Uffe fick världens äckligaste grogg, smakade som en blandning av whiskey och spya. Nej fy fan!

Tog bussen till stan klockan tre sen blev det Oliver's o sen taxi till Häljarp. Fick dock nattligt besök sen och blev dessutom kidnappad på köpet. Men mina kidnappare släppte mig vid ICA, sen körde de mig tom hem igen. Jag hotade med att hälla apelsinjuide i bilen - de ni!

La mig i sängen vid tio över fem och jag vaknar och är mega pigg kvart i nio, sinnes!

Nu ska jag försöka få liv i den fnittrande Maja som ligger här på golvet o sover, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0