Andra dagen på jobb

Ja, igår började jag då jobba på Barsebäck Infocenter. Ska ta hand om turister/gäster som kommer dit för att se utställningen om kärnkraftverket och allt därtill. Bjuda på fika, boka in möten osv. Har också fått en egen uppgift att ta hand om under mina fem veckor här på Barsebäck. Ska nämligen fixa med skyltningen till Infocentret, det är usel, haha!

Har fått arbetskläder i form av pikétröjor, collagetröja och t-shirtar, sen har jag även fått ett eget kontor - med havsutsikt. Det ni, haha! Fick även gratislunch igår av mina chefer, Bengt och Maria. Mycket, mycket trevligt! har även hört många kommentarer - ja man ser ju likheten. Svårt att undgå skulle jag tro :P

Nej, nu ska jag läsa lite om strålning, sen ska jag göra ett prov (!) vid halv nio tiden. Det är tydligen 1 X 2 frågor och tydligen rätt lugnt, men jag är skit nervös, haha!  

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0