Tidsfördriv

Gör detta testet inom tjugo min annars händer
det något som du inte vill, IMORGON!

HUR
Svarar du i telefonen: "Hej det är Therese" eller bara "Hej"
Tycker du om gul-bil-leken: Jag tycker väl inte något om den direkt
Mycket är klockan: 15.41
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus framför tvn

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?  Från Johan "Awe :) hoppas det går bra då. Ah ses senare då? ;) Pussas"
Pratar du med på msn just nu? Jennie typ
Ringde dig senast? Hannis
Pussade dig senast? Adam
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen tror jag, haha
Ska du träffa imorgon? Har inga planer
Sov du med senast? Måns är det nog, haha
Vem fick du senast sms av? Majsan

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja, men det är läängesen
Gråtit en hel natt: Mer eller mindre
Druckit så du spytt: Hm, har jag det mån tro?
Vattenskidor: Nix
Har du åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja, längesen det med
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja men inte bara till mig själv dock
Har du haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Haha, nä kanske för en dag eller
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0