Tentaångest

Hade ingen tentaångest alls igår och inte idag när jag vaknade. Men nu sitter jag här o har feteångest! Jag kommer köra på denna förbannade tentan! Har inte tyckt det varit så roligt och har därför inte heller intresserat mig, det får jag väl stå för nu är jag rädd för.. Håll tummarna är ni rara!

Igår var det toppen, fick reda på att jag kommit in på reseledarutbildningen jag sökt. Gud, blir helt glad när jag tänker på det! Tjoho! Måste få skryta lite så låter er se lite av mejlet jag fick, hahah!


"Med anledning av Din ansökan om arbete som reseledare hos oss kan vi meddela att Du i hård konkurrens bland hundratals sökanden har antagits till vår reseledarkurs i Malmö, som samtidigt är en uttagning av nya reseledare inför säsongen 2009."

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite..

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj då så roligt:D ska du läsa till reseledare nu? :)

2009-01-16 @ 19:42:10
URL: http://goldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0