Nyårsfirande!

Nu mår jag mycket bättre och är mycket piggare än igår, men det är inte så konstigt. Sov nästan 13 timmar i natt, haha!

Jag var på middag hos några vänner inne i Landskrona, fick ciabattabröd med avokado, mozarella och  körsbärstomater till förrätt, sen potatisgratäng, fläskfilé, exotiska frukter, bröd och sallad till huvudrätt och till dessert fick vi chokladpanacotta och vanilj. Supergott! Tack så mycket!

Efter maten spelades lite sällskapsspel och mycket snack. Skulle spela ett nytt spel, Helt hysteriskt, men det slutade med att vi spelade sanning eller konsekvens, vilket var sjukt roligt i detta sällskapet, haha! Här va det ingen som var blyg för att svara eller göra något :P

Tiden gick fort som fasen och helt plötsligt var det dags att dra ut. Vi gick ner och tittade på fyrverkerierna, drack champange och firade. Sen drog jag, Maja och Fredrik vidare till Mattias. Han bjöd på vin och dans, hahah! Sjukt kul hade jag, de flesta visste tydligen redan vem jag var, men jag hade noll koll, haha! Vi dansade och dansade. Sen gick vi tillbaka till de andra igen och då blev det Sing Star. Hade innan på kvällen sagt att jag behöver minst en flaska vin och annat i mig för att sjunga, haha, det löste vi och jag sjöng, ja fy fan va jag sjöng. Och jag hade riktigt roligt! Hade kunnat hålla på hela natten och morgonen om jag kunnat :P

Somnade närmre sju och sen när jag vaknade vid halv elva mådde jag inget vidare kan jag lova er. Huvudet kändes som ett bowlingklot och jag frös.

Tack för en jätte trevlig kväll allihop, det gör jag gärna om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0