Nyårslöften och sånt

Man kanske inte kan hålla alla sina löften och jag har hela tio stycken att hålla och jag ska klara det!

Här får ni i alla fall ett litet smakprov vad som väntar mig och år 2009:


Träna tre gånger i veckan.

Äta nyttigare/minska mjölkdrickandet

Ha en vegetarisk vecka i månaden

Gå en runda på 20 min varje dag

Spara 100 kr på sparkonto i månaden

En liten förklaring kanske behövs, jag älskar mjölk och dricker som en jävla kalv, vilket inte är så nyttigt. Att gå en runda är en enkel match, men jag är lat och tänker därför ha det som ett mål och genomföra det. Det där med vegetarisk mat kommer att bli en utmaning, kul och spännande. Sen tillslut, ett sparkonto är sjukt bra att ha så enkelt är det.


Ni kan väl pusha mig lite på vägen och se till att jag gör allt det här? ;)    



Ps. Det börjar från och med imorgon (3 januari)


Kommentarer
Postat av: Theuer

Att du dricker mjölk har jag aldrig vaarit med om.

Men det låter som väldigt bra löften som egentligen inte är så svåra att genomföra, bara du kommer igång. Ska nog se till att du klarar det :D

2009-01-03 @ 00:21:21
Postat av: Tess

Hahah tack du :P jag ska skriva upp alla målen och tejpa de på dörren, haha! Det ska ju vara lätta mål annars blir man ju bara skitledsen om man inte klarar dem :D

2009-01-03 @ 00:23:09
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0