My bad

Sorry sorry, har uppdaterat lite dåligt :P

Började mode och trender kursen i torsdag, verkar väldigt intressant och roligt, men dock väldigt tufft. Kommer inte ha några vardagar över till annat denna våren, men vafan gör det, haha! Vi kan ha varit ett härligt gäng på 40 pers, där två stycken var killar. Läraren verkade superhärlig med en glad personlighet :) Kändes väldigt skönt att jag träffade Ester där innan det började, så man har någon man redan känner :)

Idag klockan 09.30 bar det av till Strömsnäsbruk för en jobbintervju för Fiboka resor. Det tog en timme att köra dit, vilket betyder att vi var 1½ timme tidiga... Hahah! Jag och Brodden tog en runda i Strömsnäsbruk för att utforska stället, men ja, hahaha! Jag körde igen stället på kanske fem/tio minuter TRE gånger. Värre än Häljarp för fan!

Efter intervjun åkte vi till McDonald's och det blev en Chicken El Maco, muuums! Sen vidare till Familia och där fyndade jag! Tänkte jag skulle skriva en lista på de priserna jag vet i alla fall:

C4 spray nypris 129 kr, mitt pris 25 kr
C4 protection treatment nypris 99 kr, mitt pris 25 kr
C4 repair serum nypris 149 kr, mitt pris 39 kr
Lumene nagellack nypris 90 kr, mitt pris 19 kr
Lumene nagellack nypris 90 kr, mitt pris 19 kr

Har redan provat C4 protection treatment och serumet, ljuvligt! Känner mig riktigt nöjd faktiskt ;D Sen gjorde Brodden också värsta klippet, hahah!


Kommentarer
Postat av: Brodden

Hahaha OM jag gjorde.

För det visade sig idag att dem blommorna jag köpte inte var på rea, det var bara dem gula men ja, det visste tydligen inte hon som tog betalt av mig :D hahaha

2009-01-25 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0