Miniuppdatering

Har inte skrivit så mycket med något riktigt innehåll på ett tag, så tänkte att jag skulle skriva något litet.

I fredags så tog jag med mig mina flaskor med vin och stack in till Mattias. Han lagade mat när jag kom dit, det blev potatisklyftor med ryggbiff, sallad och sås a la Mattias, skit gott! Det blev rött till maten o vitt (skitvin) till spelandet(filmen. Vi spelade Buzz, haha! Första omgången ägde jag.. Jag satte till och med nytt rekoprd, det ni ;) Men sen den andra omgången hände det något, hahah! Efter det blev det Sex and the City filmen. Hur kul som helst! Tack sweety! <3

I lördes var det kalas som jag skrev om. Har inte nån koll på vad han fick för något, haha! Jag mös med Adam hela kvällen. Vi låg ner i Marcus säng o busade så kom han på att om han satte sig på bröstet o höll händerna på mitt hår så kunde jag inte pussa honom, bara när han gav efter o det var ju riktigt roligt, hahaha! Ellen sa "det låter som om ni har jätte roligt" men jo visst hade vi det :P

Sen i söndes så minns jag fan inte vad jag gjorde, hahah! Pluggade kanske, jag var i alla fall ute på min 20min-runda.

Igår var det dags för sista föreläsningen innan tentan så var i skolan till åtta. Suck! Sen blev det tentapluggning med tjejerna på Athen. Sen ännu mer plugg när jag kom hem.

Så där ja. Snabbt och enkelt. Nu ska jag plugga igen. Har redan läst ut en bok idag, woho!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Mycket plugg ;)

2009-01-13 @ 11:29:33
URL: http://finest.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0