Måndag

Idag är det måndag och endast fyra dagar kvar till skolan början. Hade gärna varit ledig en vecka till eller mer, har inte riktigt hunnit med så mycket som jag borde ha gjort. Har tenta nästa fredag och ja jag har inte pluggat så värst mycket tyvärr.

Har nyss varit ute och gått en halv timme. Mina nyåslöften ser ut att gå hur bra som helst. Jag har inte druckit ett enda glas mjölk sen jag skrev löftena, jag har varit ute och gått minst 20 minuter varenda dag sedan dess, oavsett om det varit ösregn eller 7 minusgrader. En bra början är ju alltid bra..

Nu ska jag ta mig en frukt, kolla klart på Melrose Place och sen läsa lite.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kissdockan

Stackars maja, hon började idag hon!

Det verkar vara mycket synd om den tjejen! (A) :D

2009-01-05 @ 16:38:23
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0