Lugn o ro

Igår stack jag in till Systemet med Jennie, köpte vin och Sour Apple. Mums! Åkte hem gjorde mig i ordning, åt middag och stack sen in till Jennie. Var där ett litet tag, sen kom Louise och vi cyklade ner till Falken. Satt hemma hos Böna o drack. Det var typ det enda jag gjorde, drack mitt vin o pratade, haha! Sen hämtade mamma mig och kvällen slutade hemma i sängen..

Vaknade av en dunkande huvudvärk idag, smsade lite med Jennie om gårdagen, haha! Tänker bara på det hon skrev "du ville ha ett galet år, välkommen till 2009 ;)" hahah!

Har bara tagit det lugnt hela dagen, har inte varit så kapabel till något annat. Ikväll blir det film o imorgon ska jag plugga lite, eftersom det inte blev någon tenta igår pga dubbelbokning av salen, så nu har vi den nån dag i den kommande veckan. Kändes ju väldigt lönt att gå upp vid halv sex för att vara i Lund i en timme.. Suck!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

GUD VAD DU LÅTER OSKYLDIG I DITT INLÄGG, hahahahaha

2009-01-17 @ 17:53:20
URL: http://adawi.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahahaha, ja men det är klart, kan ju inte hänga ut mig själv.....

2009-01-17 @ 23:16:46
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0