Internetskiiiiit!

Idag strejkar mitt trådlösta, eller ja jag tror att det är det trådlösta som håller på, men i alla fall. Jag kommer inte att vara vid datorn förrän ja kanske om nån timme o då kanske max i en timme, för jag får inte sitta där längre för det jävla skitet!

Haha, måste bara skriva lite om ett program jag med sällskap såg igår. Virgin School hette det, haha, de var riktigt sjukt! Det handlade om en kille, James, som gick ett program i Amsterdam för att bli av med oskulden.

Först började det med små enkla övningar, sen desto mer säker han blev desto "svårare" övningar fick han. Det kunde t.ex. vara att klä av sig naken, känna på en kvinnas bröst osv. En övning som var sjuk var att kvinnan/damen/tanten klädde av sig och "visade vilka alla delar var". Men det som var värst var nog att "lärarna" skulle vara en liten del mamma och en liten del flickvän till de här nissarna och kvinnorna såg ut att vara ca 60 år, hahahah! Kul att bli av med oskulden med en kvinna som är minst 30 år äldre än sig själv. Nä fy fan! Mitt sällskap blev räääätt äcklad om man säger så :P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0