En röd dag

Idag var det den sista röda dagen på mycket länge. Närmsta ledighet är vid påsk, om man då inte går på gymnasiet. Fy fan! Det känns sjukt långt dit, men ja varför klagar jag som har minst två dagar i veckan ledigt, hahah!

Har varit och ätit middag hos farmor idag, mycket trevligt! Fick en supergod kladdkaka till efterrätt :)

Sen när vi kom hem började jag att fixa med garderoberna, haha! Ändrade plats på skor, klänningar och kavajer o sånt. Blev nog rätt bra :P

Har redan också helgen planerad, trots att jag tycker att det känns som söndag idag, haha! Aja, det kommer bli kul. Kommer få ont i magen och i kinderna av allt skratt! Sen fyller ju pappa hela 51 år på lördag så han får ju också firas lite. Var ju i London förra året så det blir hemmaplan i år. På väg mot de 60 sa han för nån dag sen, hahah! Usch om man tänekr så så är ju vi 88or på väg mot de 30...

Nej nu ska jag återgå till Zorro. Puss!

Kommentarer
Postat av: grahlisen

är zorro din pojkvän? tihi

2009-01-07 @ 00:14:54
Postat av: Brodden

Usch säg inte så. Tiden går tillräckligt snabbt utan att vi behöver bli påminda :( hahah

2009-01-07 @ 08:30:51
Postat av: Theuer

30 ja...gamla som gatan är vi snart. Men det är ändå en bra bit kvar till 112.

2009-01-07 @ 12:04:43
Postat av: Tess

Ja Grahl, zorro är min pojkvän. Hahah! Cool är han också..

2009-01-07 @ 16:29:20
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0