Då var veckan över..

Och det roliga kvar, woho! Helgen menar jag då för er som inte förstod det :P Idag blir det utgång med Jennie, Louise o Malin, men för ska jag till tandläkaren..... Men sen blir det hem o lite pluggning så kan man festa med gott samvete :P

Har varit lite seg på att skriva här tycker jag, men har inte gjort så himla mycket i veckan faktiskt. Gått i skolan både i Lund och i Helsingborg, sen har jag bara varit inne hos Anton o kollat på filmer, typ en varje dag känns det som, med han och resten av familjen, haha :)

Igår tränade jag dock, haha! Har inte tränat på gymmet sen november och idag kan jag bara säga - träningsvärk. Hela ryggen värker, fast med axlarna. Skulle kanske inte satt mig vid roddmaskinen, haha! Badade igår för jag trodde att det skulle motverka träningsvärken, det kändes riktigt bra när man låg där bland bubblorna, men imorse så kände jag att det inte hade hjälpt ett skit, tyvärr :P Aja, har man träningsvärk ska man ju röra på sig och idag blir det Tages så det kanske blir bra ändå ;)

Nu ska jag fixa mig lite, sen har jag en buss att passa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0