Veckans avslut

Nu är det söndag igen, trots att veckan har gott rätt så sakta så kommer söndagen väldigt fort :P

I fredags var jag inne hos Hanna och tittade på Changeling, vi tyckte sjukt bra! Skulle fått besök med men de dissade, hah! Igår så handlade jag lite mat till min och Mattias matlagning och under resten av dagen gjorde jag inte ett skit, haha! Vid sex så var jag hos Mattias och vi började att laga medelhavsgratäng med fläskfilé, mums! Efter maten och lite skitsnack drog jag vidare till Lotta för att kolla på Melodifestivalen. Det var väl ingen höjdare.. Sen kom Bella dit och klippte Lotta, sen blev jag själv också tillfixad, dock bara med plattången :) Hanna tyckte att jag såg ut som Sandy i Grease, hahah! Hade skit fina lockar i hela håret så det blev jätte volym.

Hämtade mamma och pappa i snöovädret och körde hem till sängen. Sen nu har jag städat lite och ska snart till stan, ska vara en god vän haha! Sen blir det Lund och träning med Maja.

Gud vad jag har tyckt om denna veckan trots att det varit en hemtenta inblandad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0