Torsdag

Är nästan lite stolt över att jag vaknade av mig själv vid kvart över åtta, slog på tvn och tittade på Vakna fram till nio. Katrin är ju med på torsdagar och henne måste man ju bara se, haha!

Har nyss fixat ett nytt avsnitt från Beverly Hills, så ska kika på det nu sen blir det duschning o sen tentaskrivining. Kom igång riktigt bra igår faktiskt, men sen vet jag inte om det är något jag kommit fram till eller om jag bara skrivit en massa skit, haha!

Min "skinn" jacka är förstörd, så ska ringa till VeroModa idag och klaga, mamma tvättade till o med den för hand och den förstörs, det visade sig att Majas jacka också är förstörd. Jävla skit!

Och förresten, det snöar ute, det snöar riktigt mycket ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0