Tentaskrivning

Sitter just nu och fixar med mitt cv och inte alls med tentan, men ska alldeles strax börja skrivningen igen. Har tänkt skriva klart halva idag så har jag typ tre dagar på mig att finslipa och göra klart den på!

Det är en rätt nice vecka detta måste jag säga, haha! Har träffat J och myst framför tvn, sen har jag varit på en intervju, bestämt att det blir Madonna i sommar, sen så ska jag på ett möte till, dock på måndag, ska kanske träffa Jennie , sen träffa Mattias på lördag och sen på söndag blir det till Lund och till Maja. Det ser väldigt skapligt ut tycker jag :)

Nej toa och sen skrivning! Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

kanske träffa jennie? :P

2009-02-18 @ 16:51:26
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0