Tentapluggning

Igår var det sista plugget inför tentan, känner lite att jag inte kan plugga mer än vad jag redan gjort. Så ja det går väl lite sisådär skulle jag tro. Och sen om det inte vore nog med tenta idag så är det fredagen den 13e.... Min otursdag, jag tackar! Håll tummarna för mig, det kan jag behöva!

Igår stack jag i alla fall in till Hanna, vi fixade lite mat från Haralds och sen satt vi i soffan och åt, snackade skit och tittade på tv resten av kvällen. Mega mysigt! Därför blev det ju inte så mycket plugg utan får tag i det nu istället, eller lite grann i alla fall. Är sjukt trött så får plugga på tåget :P

Sen blir det Malmö idag efter tentan, ska lämna tillbaka boken som Jennie lånat åt mig, tror jag springer inom butikerna vid GA också när man ändå är i storstaden.

Nu ska jag gå och fixa lite frukost och fixa till mig. Ha en trevlig fredag den 13e, haha! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0