Slagthuset

Igår var jag som jag skrev på dejt med Malin J. Kom till Lund vid tio över nio där Malin hämtade mig, sen var det hem till henne och lasta upp drickan :P Satt där ett tag sen drog vi till bussen som skulle ta oss in till Malmö. Vi fick gå en bra bit, men det var bra, det blev många tillfällen för toapauser, haha!

Vid Slagt var det knappt ngn kö vilket var sjukt nice eftersom man frös röven av sig rent ut sagt! Vi gick in och återigen blev det toapaus, haha! Sen haffade en kille från Sundsvall oss, sen träffade vi även hans kompis och ännu fler kompisar, haha! Vi övergav dem och gick mot dansgolvet. Sen efter ett tdag så bytte vi dansolv och det var riktigt bra, för där var sjukt härlig musik, Aqua, Cindy Lauper, Linda Bengtzing osv, haha! Bara nostalgi!

Efter några timmar på dansgolvet så bestämde jag och Malin oss för att ta taxi hem till Staffanstorp, men blev återigen stoppade av killarna från Sundsvall, Trollhättan osv. Det slutade med att vi satt 6 pers i en taxi på väg hem till två av dem för att sjunga Sing Star, hahah! Att det sjöngs det kan jag lova er! Helt galet var det!

Sen gav jag och Malin upp och var hemma vid tjugo i sex, klockan ringde sen vid halv tio, haha! Så täntke ta mig en liten powernap nu innan man får besök :) 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha härlig beskrivning av kvällen klart! :D synd att vi inte hade kameran med oss... nästa gång ;) tack för en riktigt ball kväll!! :D

2009-02-16 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0