Ny vecka, nya tag

Igår var det en riktigt slappedag, fixade i ordning lite på rummet o så, sen på kvällen fick jag besök av J. Det blev Beck - Gamen. Lite halvtråkig tycker jag! Jag var så jävla trött så jag somnade direkt efter filmen, haha! Sen fick jag något mega ryck i kroppen som jag vaknade av, J undrade vad jag höll på med, haha!

Gick upp vid tio i åtta idag, ner i duschen och sen fixade jag mig tyst som en mus för att inte väcka sömntutan. Väckte honom vid fem över halv nio o då går han upp som en racerbil och klär på sig i racerfart, det såg så jävla roligt ut :P Vi fortsatte sen mot tåget, J åkte hem och jag åkte till Helsingborg för ett litet möte. (Håll tummarna) Vill riktigt, riktigt mycket att det ska bli bra!

Nu ska jag fixa lite mat, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0