I taket lyser stjärnorna

Ikväll jag på dejt och gå på bio. Det kommer bli kanon! Jag gillar verkligen den jag ska på dejt med, med hela mitt hjärta. Personen är underbar! Vi ska se I taket lyser stjärnorna, kommer nog att gråta en skvätt så får packa ner ett paket servetter, haha! Personen som blir min dejt ikväll är ingen annan än Malin, maha!

Ska bila till Lund så att jag kommer hem i tid, ska upp vid sju imorgon och sticka iväg till skolan där det blir jävligt mycket grupparbete med vår semenarieuppgift men det kommer bli nice. Vi har valt ämnet hur män respektive kvinnor framställs i reklam, så det kan bli intressant. Sen på torsdag börjar min reseledarkurs.... Jag är sjukligt nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0