Fullt upp!

Det var väl ungefär en vecka sedan som jag skrev blogg sist, har verkligen inte haft till eller ork och lust för den delen heller. Hade ju min reseledarkurs nu i helgen som var. Skit kul var det! Men jag ska inte bli bussreseledare i alla fall, det är alldeles för mycket ansvar och saker som man måste kunna och jag känner mig inte särkilt redo för den uppgiften, däremot charterreseledare hade varit en dröm, haha! Var helt slut när jag kom hem på kvällarna, i fredags somnade jag vid halv nio tiden och sov till halv sju :P

I måndags var det dags att dra tillbaka till skolan. Hade semenarium nere i Lund först, sen blev det föreläsning i Helsingborg. På kvällen stack jag och grabbarna till Ikea för att råda Theuer med diverse grejer till lägenheten :P Det blev en del bra inköp tycker jag och ganska mycket inspiration, i alla fall för min del, haha! Sen stack vi inom lägenheten och fixade lite.

Igår blev det ytterligare en heldag. Hanna, jag och Lotta satte oss i bilen och körde till Ullared. En liten spontan roadtrip, haha! Det blev en hel del bra saker, köpte en Volymmaster för ett bra pris, köpte även en väska från Saddler för 80 spänn som egentligen kostar 500, sen blev det mest småsaker till håret och sminkgrejer, sånt roligt med andra ord :P

Kom hem vid sju och tänkte plugga lite, men så blev inte inte riktigt. Men nu får jag se till att plugga lite. Har ju tenta på fredag, sen kör vi helg igen, haha! Gillar faktiskt detta med att ha fullt upp, för då har man bara tid för sig själv när man är lite ledig :P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0