Dagarna susar förbi

Helgen har gått sjukligt fort. Det var fredag, sen helt plötsligt söndag kväll. Har dock hunnit med en utgång i Landskrona, det blev en runda i stan, sen Tages hela natten. Övernattning och sen hem på morgonen/förmiddagen. Vilade typ resten av dagen sen stack jag in till stan igen vid sex och blev serverad mat hemma hos Jennie och Love. Runt åtta gick vi bort till Louise som höll i kvällens festligheter. Vi var ett glatt gäng på runt 20 pers som drack och hade det trevligt! Dock svårt att mingla så jag höll mig till platsen i soffan hela kvällen, haha! Kul att träffa folk man inte träffar så ofta :) Mamma hämtade mig vid tolv och sängen väntade.

Igår stack jag till Lund för att lämna nattduksbord och en vägghylla till Maja och Fredrik och såklart kolla läget på deras nya lägenhet :D Det kommer bli riktigt nice tror jag! Man blir ju inte alls avundsjuk när typ alla andra bor själv och flyttar hit o dit..

Och vilket snöoväder det var igår, herre min gud! Bilen slirade sig igenom Lunds gator, haha! Sen kom man till Häljarp och där var yttepyttelite snö :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0