Bästa filmen på länge

Om ni ska på bio inom den närsta tiden så ska ni gå o se I taket lyser stjärnorna. Det var riktigt, riktigt bra! Sen att det var en svensk film överraskade mig, den var hemsk, fin, glad, rolig och vacker på samma gång.

Filmen varade i en o en halv timme och vi kan väl säga att jag grät mig igenom 45 min.. Hahah! De flesta av de jag känner vet att jag gråter till mycket, men den här filmen tar nog priset för mesta gråt. Jag kunde inte hejda mig, höll på att få tre hysteriska gråtattacker och tårarna kunde inte sluta att rinna.
Filmen berörde mig på ett sätt som ingen annan film gjort.

Var bara tvungen att skriva av mig lite, nu väntar sängen och Satc. Mest för att tänka på annat och inte en massa hemskheter. Puss!

Kommentarer
Postat av: JAANA

Ja visst är den underbart bra?! Jag grät, grät och grät... kände mig hur löjlig som helst :O

2009-02-04 @ 17:17:43
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0