Reflekterat och bekräftat!

Nu är det såhär att jag har funderat över en sak fram och tillbaka hur länge som helst. Kan väl först avslöja att det handlar om bilar, bilmärke och män i olika åldrar. Så när jag körde bil upp till Halmstad i onsdags så fick jag det bekräftat.

Jo hur ska jag nu börja det då, lättast är väl o bara skriva det. Gamla rika gubbar kör en fin, ny, dyr BMW, medan unga killar kör en gammal och mer sliten BMW. De yngre förarna har dessutom väldigt ofta tonade rutor och man ser direkt att det är en äldre årgång på bilen.

Detta gäller kanske 8 av 10 gånger, iaf på de timmarna som jag befann mig på motorvägen.

Fick det ytterligare bekräftat i lördags när vi körde till Väla. Då satt jag längst fram och berättade för pappa om min teori, så då började vi titta om det stämde - och ja det gjorde det minsann o da! Då var det till o med 9 av 10 som det stämde på.

Har ytterligare en reflektion, men den har jag inte riktigt provat än och den skulle förmodligen vara omoralisk att skriva om, så det får vara såhär.
Men fan va jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0