Måttligt nöjd med dagens (och gårdagens) insats

Igår började jag och Jennie träna. Och det var helt underbart om jag ska vara ärlig, haha! Kändes sjukt skönt att komma igång igen, på riktigt den är gången. Efter träningen stack vi till CG och köpte, hör och häpna ett pepparkakshus, hahaha! Jag stack hem, duschade och packade träningskläder och stack in till Jennsan igen och började bygga huset. Jennie hade dessutom köpt en salt-tomte som skulle få bostätta sig där.

Resultatet blev inte så värst lyckat. Kan väl erkänna att Jennies sida, som dessutom blev framsidan, blev mycket snyggare än min... Hahaha! Jag var så jävla kladdig, hade "vit smet" över allt, det hade blivit fler än ett hål i min lilla spritspåse så ja, den läckte.

Vi kom i alla fall fram till att vi inte riktigt är några höjdare på det här med pepparkakshus så vi får nog öva lite och införskaffa oss en riktigt spritsare till nästa jul.

Idag stack vi ner och tränade igen, mycket effektivt. Sen hann jag tom sola innan jag tog bussen hemåt byn.

Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0